زیر فن کوئل

یکی از کوچکترین بخش از سیستم تهویه را فن کویل ها شکل داده اند که مهندسان طراحی این تجهیزات برای تعمیر و نگهداری از فن کویل ها، دریچه هایی را تعبیه و طراحی کرده اند که بتوانند به کمک این دریچه ها دسترسی بسیار راحت تری را به فن کویل مورد نظر خود داشته باشند.

دریچه بازدید فن کویل جهت دسترسی به تاسیساتی همچون: فلکه‌های آب، فیوزهای توکار برق، دستگاه‌هایی مانند کانال‌ها، کوئل‌های نصب شده بر روی سقف و موارد اینچنینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ابعاد شیر دسترسی و بازرسی فن کوئل ارتباط مستقیمی با ابعاد دستگاه فن کوئل دارد. درب بازدید فن کوئل از سه نوع آلومینیومی، ورق  گالوانیزه با روکش پلی یورتان تولید خواهد شد. همچنین امکان رنگ‌آمیزی آن متناسب با فضای محیط نیز وجود دارد.

درب بازدید زیر فن کوئل برای دسترسی آسان به دستگاه هایی مانند کانال ها و فین کوئل هایی که اغلب بر روی سقف نصب می شوند استفاده می شود. ابعاد شیر دسترسی و بازرسی فن کوئل ارتباط مستقیمی با ابعاد دستگاه فن کوئل دارد.

شما می توانید دریچه های مذکور را در رنگ های بسیار مختلف از جمله طوسی، مشکی، سفید، کرم و غیره مورد مشاهده قرار دهید که خریداران می توانند با توجه به دکوراسیون ساختمان خود، یکی از مناسب ترین و بهترین این محصولات را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید. 

 ایران دریچه تولید کننده دریچه های دریچه روشنایی سرویس ، کلاهک پشت بام ، دریچه دیواری دوطرفه ، لوله فلکسیبل و کمبی ، دریچه خطی اسلوت ، دریچه درب بازدید ، دریچه خطی، دریچه دسترسی فن کوئل ، دریچه چهار گوش اتاق عمل برای ارتباط با ایران دریچه به قسمت ارتباط با ما مراجعه نمایید.